АВМУ: ВМРО-ДПМНЕ со најмногу реклами во вториот круг од изборите

16.02.2018 | 10:18
Прочитано: 1235

Коалицијата предводена од ВМРО-ДПМНЕ со најголем обем на рекламирање во вториот круг од локалните избори, покажуваат податоците од мониторингот на агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги. Согласно податоците, обемот на платено политичко рекламирање за коалицијата предводена од ВМРО-ДПМНЕ изнесува 26 часа, понатаму 11 часа за коалицијата предводена од СДСМ, Беса – околу 5 часа и ДУИ околу 4 часа. Од телевизиите опфатени со мониторингот најмногу реклами се емитувани на тв Нова и на тв Сител и тв Алсат-м. Агенцијата забележала помал интензитет на кампањата во вториот круг, во споредба со првиот круг од изборите.

 

This publication has been produced within the partnership with Osservatorio Balcani e Caucaso for the European Centre for Press and Media Freedom (ECPMF), co-funded by the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility of media partner Mediapool.bg and can in no way be taken to reflect the views of the European Union.

 


The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.